Zobacz również
  • Schodołaz Sano Liftkar UNI
    Schodołaz. Każdy, kto porusza się na wózku inwalidzkim wie jak wielkim problemem mogą być schody. Niestety architekci często zapominają o osobach o ograniczonej mobilności i nie przystosowują budowli do potrzeb …
  • Dbanie o zdrowie w starszym wieku
    Współcześnie żyjemy coraz dłużej, więc nie powinniśmy zapominać również o dbaniu o nasze zdrowie. Nie wszystkie choroby na jakie możemy cierpieć związane są z naszą genetyką, czyli predyspozycjami. Wiele chorób …
Marzec 2014
P W Ś C P S N
    kwi »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Strony

Archive for Marzec 27th, 2014

postheadericon W poszukiwaniu dobrego lekarza

Każdy chciałby mieć takiego lekarza, któremu może w pełni zaufać i który cechuje się bardzo bogatą wiedzą. Dzięki niemu można czuć się bezpiecznie i szybko dochodzić do zdrowia. Często więc poszukiwani są tacy lekarze i chodzimy do nich nawet jeżeli przyjmują pacjentów daleko od miejsca naszego zamieszkania. Warto zaznaczyć, że dobry lekarz to przede wszystkim taki, któremu zależy na każdym pacjencie i kompleksowo podejmuje się diagnozy, a także na jej podstawie ustala najlepszy sposób leczenia. Trzeba także poszukiwać zawsze takiego lekarza, który nas wysłucha i wszystkich naszych objawów, gdyż dzięki temu będzie mógł postawić właściwą diagnozę. Bardzo ważne jest to, aby nasz lekarz zlecał nam wszelkie potrzebne badania konieczne do ustalenia przyczyn naszej choroby. Wielu tak nie robi i wówczas dobiera złe leki. Warto więc znaleźć takiego lekarza, który jest specjalistą w danej dziedzinie, gdyż taki z pewnością nam pomoże odzyskać zdrowie i dobre samopoczucie tym bardziej, że medycyna ma środki ku temu, aby nas wyleczyć.

postheadericon Zdrowie na talerzu

To co jemy i w jakiej ilości ma bardzo duży wpływ na nasze zdrowie i funkcjonowanie naszego organizmu. Pożywienie musi być odpowiednio zbilansowane i urozmaicone. Uważajmy na to, by nie dostarczać organizmowi pustych kalorii lub zbyt wielu tłuszczów oraz węglowodanów. Te związki, które nie zostaną wykorzystanie w procesie trawienia odłożą się w naszym ciele i mogą doprowadzić do otyłości lub też innych groźnych chorób. Starajmy się posiłki przygotowywać samodzielnie z nieprzetworzonych, naturalnych składników. Dania powinny być kolorowe i zawierać zawsze porcję sezonowych warzyw, najlepiej pochodzących z własnego ogródka lub działki. Tylko wtedy mamy pewność, że są one zdrowe i pozbawione szkodliwych substancji chemicznych. Zdrowie na talerzu to także odpowiednie źródło białka, które zawarte jest w chudym mięsie, bądź też w warzywach strączkowych. Jeśli nie potrafimy samodzielnie skomponować prawidłowego menu wówczas skorzystajmy z porad dietetyków. Są one dostępne na licznych stronach i internetowych bądź też w czasopismach w rubrykach poświęconych zdrowiu.