Zobacz również
  • Dbanie o zdrowie
    Chcący dbać o zdrowie, trzeba mieć spokojne życie, aby mieć na to zwyczajnie czas. Jedzenie śniadań, a także regularny sen, jest jedynie możliwy w momencie, kiedy mamy mało stresującą pracę …
  • Przygotowanie do przeszczepów
    Są osoby, które chcą mieć wpływ na skorzystanie z przeszczepów, jakie maja w swoim organizmie. W związku z tym, iż są różnego rodzaju choroby, niekiedy należy dołożyć wszelkich starań, aby …
Kwiecień 2014
P W Ś C P S N
« mar   maj »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Strony

Archive for Kwiecień 7th, 2014

postheadericon Dieta garstkowa

W tej diecie, zdecydowanie nie trzeba przejmować się liczeniem kalorii przy przygotowywaniu posiłków. Dlatego też na pewno dużo łatwiej będzie przygotowywać wszelkie potrawy. Wystarczy oszalować garść pokarmu, którą spożywało się będzie 5 razy dziennie, co 3 godziny. Jest to idealna dieta dla osób, pragnących zdrowia i zdrowego odżywiania. Ta dieta na pewno taki efekt pozwoli im uzyskać. W żadnym aspekcie nie jest ona również restrykcyjna. W związku z tym, można będzie będąc na niej spożywać różnego rodzaju pokarmy i produkty, które oczywiście nacechowane będą zdrowotnym wymiarem. Jednak, nie wszystkie osoby mogą taką dietę stosować. Przede wszystkim, nie jest ona polecana kobietą w ciąży, które w końcu żadnej diety stosować nie powinny. Dzięki temu, że dieta jest dopracowana w 100%, możliwe będzie odpowiednie zadbanie o swój żołądek. Znacznie się on zmniejszy podczas trwania takiej diety, na czym bardzo dobrze się wyjdzie. W końcu po to się na taką dietę przeszło, aby zadbać zarówno o zdrowie jak i o wygląd swojego ciała. Po takiej diecie, na pewno oba te aspekty znacznie się poprawią. Na pewno po zakończeniu stosowania diety, nie będzie się miało efektu jojo. Efekt odchudzania będzie się utrzymywał.

postheadericon Rekreacja ruchowa przeciwdziałająca chorobom

Rekreacja ruchowa jest jedną z form zapobiegania wielu, różnym chorobom . Nazywana jest sportem dla wszystkich. Obejmuje różne formy aktywności ruchowej podejmowane w czasie wolnym dla wypoczynku, przyjemności i samodoskonalenia się w postaci ćwiczeń gimnastycznych (np. aerobik), ćwiczeń kondycyjnych w terenie, gier ruchowych sportowych, pływania, narciarstwa, spacerów i marszów, kondycyjnych treningów zdrowotnych i ćwiczeń relaksowo-koncentrujących. Do rekreacji ruchowej zalicza się również pracę na działce lub inne prace fizyczne, podejmowane jako hobby. Są to więc wszystkie zajęcia rekreacyjno -sportowe lub turystyczne, którym człowiek oddaje się z własnych chęci, w czasie wolnym, dla rozrywki, wypoczynku i własnej przyjemności. Zwykły spacer również zalicza się do aktywności fizycznej, gdyż podczas spaceru człowiek wprawia swoje ciało w ruch, a nie pozostaje w stagnacji, zaś przy okazji dotlenia również swój organizm. Rekreacja ruchowa może pełnić funkcję relaksacyjną jak spacer, wędkowanie, obserwowanie przyrody. Mogą też być to ćwiczenia intensywne jaki biegi, pływanie, aerobik lub średnio intensywne jak jazda na łyżwach, żeglowanie, gimnastyka.