Zobacz również
  • Medycyna naturalna – dobra tradycja czy zabobon
    Dzisiejsze czasy zaczynają być czasami ekologicznymi. Znów zauważamy, że natura jest największym dobrem jakie mamy. Również medycyna zauważył, że potrzebujemy dóbr natury. Właśnie dlatego w ostatnich czasach nastąpił renesans w …
  • Rekreacja ruchowa przeciwdziałająca chorobom
    Rekreacja ruchowa jest jedną z form zapobiegania wielu, różnym chorobom . Nazywana jest sportem dla wszystkich. Obejmuje różne formy aktywności ruchowej podejmowane w czasie wolnym dla wypoczynku, przyjemności i samodoskonalenia się …
Maj 2014
P W Ś C P S N
« kwi   cze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Strony

Archive for Maj 4th, 2014

postheadericon Dokładny opis 5 czynników diety

Jak sama nazwa wskazuje dieta zawiera 5 czynników. Warto przyjrzeć się im bliżej, aby możliwe było zrozumienie tego co tak naprawdę trzeba zrobić, aby na takiej diecie odnieść prawdziwy sukces. Utrata wagi będzie tu jak najbardziej możliwa, jeśli tylko będzie się przestrzegało takiej diety. Dzięki temu, że trwa ona stosunkowo długo, w zbilansowany sposób można będzie powoli pozbywać się zbędnych kilogramów. Utrata wagi odbywała się będzie w spokojny sposób. Stanowiło to będzie na pewno korzystną sytuację. Nie będzie to związane z żadnym szokiem dla organizmu. Przebywając na takiej diecie można również podreperować swoje zdrowie. Jest ona w pełni dostosowana do potrzeb każdej osoby, która będzie je stosowała. Każdy na niej będzie czuł się bardzo dobrze. Do organizmu dostarczana będzie odpowiednia ilość składników odżywczych. Na pewno więc nic oprócz zbędnych kilogramów na takiej diecie się nie straci. Ważne jest to, że będąc na takiej diecie pomimo, ze ma się jeść 5 posiłków dziennie, nie muszą one być ograniczone wielkościowo. Wystarczy zachować jedynie proporcję dotyczącą 5 produktów w każdym daniu. Dieta pozwala na wprowadzenie do swojego życia zdrowych nawyków żywieniowych, a także nawyków związanych z uprawianiem sportu.

postheadericon Stopnie otyłości

Typy otyłości brzusznej dzielą się na trzy główne, typ pierwszy, typ drugi i typ trzeci. Co one oznaczają? Pierwszy stopień otyłości brzusznej określa się na podstawie pomiaru obwodu pasa. Jeśli u mężczyzny jest on większy niż 94 centymetry a u kobiety większy niż 80 centymetrów, to jest się czego obawiać. Kolejne stopnie określa się tak samo, biorąc pod uwagę inną ilość centymetrów. Drugi stopień otyłości, a więc znacznie bardziej niebezpieczny to 102 centymetry w pasie u mężczyzny i 88 centymetrów w pasie u kobiety. Natomiast trzeci typ otyłości, ten najbardziej niebezpieczny, a więc stopień otyłości brzusznej określa się nieco inaczej, używając tak zwanego wskaźnika WHR. To dzięki temu rodzajowi wskaźnika możliwe jest stwierdzenie czy otyłość przybrała już bardzo duży rozmiar i powinna zostać jak najszybciej zniwelowana. Wskaźnik ten w przypadku mężczyzn przekracza 0,9, natomiast u kobiet jest to liczba 0,8. Nie oznacza to jednak, że jeśli ktoś nie charakteryzuje się otyłością najwyższego stopnia może żyć spokojnie – ryzyko jest zawsze, dlatego najlepiej jest do tego nie doprowadzać.