Zobacz również
  • Dieta a słodycze
    Uzależnienie od słodyczy oraz napojów słodzonych to bardzo poważne i coraz powszechniej spotykane uzależnienie. Nic więc dziwnego, że obecnie coraz więcej osób jest uzależnionych od picia coca-coli czy też jedzenia …
  • Co jeść, aby być zdrowym?
    Zdrowa dieta jest bez wątpienia kluczem do tego, aby posiadać zdrowe ciało i czuć się zdrowo. Jak to jednak jest czuć się zdrowo? Z pewnością nie każdy wie, co to …
Maj 2014
P W Ś C P S N
« kwi   cze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Strony

Archive for Maj 13th, 2014

postheadericon W dobrej kondycji

Jeśli chcemy być w dobrej kondycji powinniśmy przede wszystkim podejść nieco bardziej do stylu swojego życia. Wcale nie trzeba ukrywać, że najlepiej wypada przede wszystkim odpowiedni motyw sportowy. Dobra dieta także może być korzystnie wpływająca na nasz organizm. Nie zawsze trzeba brać pod uwagę tylko i wyłącznie korzystanie z produktów medycznych. Najpierw warto uświadomić sobie, że zdrowie można czerpać z samej natury, dlatego poprzez odpowiednio zróżnicowaną dietę n zdrowia. W opierającą się na naturalnych składnikach można uzyskać jak najlepszy stan zdrowia. Na pewno dobrze jest nieco bardziej przestrzegać zasad zwłaszcza, jeśli chodzi o okres, który najbardziej może zagrażać naszemu zdrowiu. Dobrze jest unikać kontaktu z osobami, które są przeziębione lub chore na grypę. Zakaźne choroby bywają bardzo groźne dla osób, które za wszelką cenę chcą utrzymać aktualny stan zdrowia. Na pewno trzeba także wziąć pod uwagę odpowiednie podejście do zdrowia poprzez spacery, które wpływają przecież korzystnie.

postheadericon Zdrowa dieta warzywno-owocowa

Bardzo zdrową i przyjemną dietą dla wszystkich tych, którzy uwielbiają warzywa oraz owoce jest dieta składająca się tylko i wyłącznie z tego typu produktów. Warto zaznaczyć, że dzięki temu nie tylko dostarczamy naszemu organizmowi potrzebnych składników odżywczych i witamin, ale także pobudzamy przemianę materii. Każdy także może stosować taką dietę. Polega ona na jedzeniu tego typu pokarmów przez tydzień. Rezygnujemy wówczas z innych form zaspokajania głodu. W zasadzie warzyw możemy jeść tyle, ile nam się podoba. Nie są one bowiem tuczące. Z tego też powodu na tej diecie nie będzie nam doskwierał głód. Warzywa pobudzą przemianę materii, a nasz organizm sam usunie nadmiar tłuszczu. Poza tym owoce dostarczą nam cukru, który przecież tak lubimy. Jest to jednak cukier w dobrym wydaniu. Po zakończeniu tygodniowej diety tego typu możemy stopniowo przechodzić na normalny tryb odżywiania, ale już bez ciężkostrawnych potraw, a także słodyczy i napoi, które też są słodkie. Dalej nie może nam zabraknąć także owoców i warzyw.