Zobacz również
  • Choroby, medycyna, a odchudzanie
    O tym, czy należy być chudym czy grubym, nikt profesjonalnie nie może się wypowiedzieć. Każdy bowiem organizm jest inny i każda osoba inaczej czuje się w swoim ciele. Jeśli ktoś …
  • Odchudzanie się już nie takie straszne
    Odchudzanie stało się już naprawdę proste, zwłaszcza dzięki różnego rodzaju dietom, które jak się okazuje, są naprawdę skuteczne. Dzisiaj mamy wiele różnorodnych diet, z których możemy korzystać. Popularność zdobyła między …
Maj 2014
P W Ś C P S N
« kwi   cze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Strony

Archive for Maj 14th, 2014

postheadericon Dieta na jesień

Nadeszła jesień wraz z nią osłabienie organizmu, senność i apatia. Za oknem pochmurna pogoda, wiatr, chłód, warto wiec zmienić swój jadłospis. Doskonałą dietą na wzmocnienie i uodpornienie organizmu jak i taką która pomoże nam schudnąć jest dieta tysiąca dwustu kalorii. Jadłospis jaki oferujemy jest pełen owoców, warzyw i ryb. Nie brakuje również w owej diecie drobiu i nabiału czyli kolejnych najpotrzebniejszych jesienią i nie tylko składników odżywczych. W diecie na tą porę roku nie może zabraknąć tłuszczy. Jednym z najpopularniejszych roślinnych tłuszczy zalecanych w dietach jest oliwa z oliwek. Jest w niej niska zawartość nasyconych kwasów tłuszczowych i bardzo wysoka zawartość kwasów jednonienasyconych. Kwasy tepowodują obniżenie złego cholesterolu, a nie zmieniają ilości dobrego. Może nie smacznym ale na pewno ważnym elementem naszej diety jest czosnek. Działa on pobudzająco na wątrobę i żołądek oraz niszczy drobno ustroje przewodu pokarmowego i oddechowego. Ponadto poprawia trawienie, zapobiega wzdęciom i reguluje przemianę materii.