Zobacz również
  • Czym dla nas jest zdrowie?
    Zdowie jest niezwykle ważnym czynnikiem, o który zadbać należy jak najlepiej. Kiedy nie uda się nam w żadnym razie zadbać o nasze zdrowie, wtedy też niestety będziemy mieć problemy, aby …
  • Korzystanie leków bez recepty
    Jeśli zamierzamy korzystać z leków bez recepty, powinniśmy przede wszystkim zapoznać się z możliwym wpływem takich leków na nasze zdrowie. W ten sposób możemy korzystać z takich leków, jakie nie …
Maj 2014
P W Ś C P S N
« kwi   cze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Strony

Archive for Maj 31st, 2014

postheadericon Dieta na parze

Gotowanie na parze, w tak zwanych WOK-ach, daje nam wiele zdrowia. Należy się tylko umiejętnie wczytać we wszelakie przepisy, powiązane z takim gotowaniem. Są one niejeden raz dla nas problematyczne, a innym razem koniecznie musimy zrobić coś, aby pozwolić sobie na znacznie więcej. Jak dla nas odnalezienie doskonałej jakości diety, może nam zapewnić, że będziemy czuć się w stu procentach dobrze i żadnego rodzaju choroby nie będą dla nas problemem. Nie należy w żadnym razie zapominać, iż na przykład choroby, z którymi mamy wiele wspólnego, jako ludzie, szybko łapią te osoby, które nie prowadzą zdrowego trybu życia. Są one praktycznie cały czas narażone na to, by chorować. Dieta na parze jest jedną z najlepszych. Potrafi ona nam pomóc w codziennych pracach, jak i zagwarantować nam, że będziemy się czuć w stu procentach bardziej świadomie, a tym samym pewnie. Dla nas taka dieta, z jakiej korzystamy, ułatwia nam dodatkowo jeszcze możliwości, aby na przykład zawsze być pewnym, że świetnie damy sobie radę z korzystania z niej, jak i z ogólnego przygotowania się do tego rodzaju wydatków. Zakupienie dla siebie paro waru, jak i innego rodzaju środków, wspomagających ogólnie tego typu gotowanie, może nam dać pewność, iż zawsze będziemy zdrowo się odżywiać.

postheadericon Zagrożenia związane z dietą wysokobiałkową

Białko stanowi jedną z podstawowych substancji odżywczych pobieranych wraz z pokarmem i pozwalającą na odpowiednie funkcjonowanie organizmu. Jednak podobnie jak w przypadku nadmiaru węglowodanów, czy tłuszczy, zbyt duża ilość białka w diecie może przynosić niepożądane skutki. Dieta wysokoproteinowa popularna jest zwłaszcza wśród kulturystów oraz osób odchudzających się. Należy jednak pamiętać, że zwiększona ilość tej substancji wpływa negatywnie na gospodarkę kwasowo-zasadową. Poza tym, nadmiar białka nadmiernie obciąża nerki, co stanowi zagrożenie szczególnie w przypadkach, gdy spożywa się zbyt małą ilość płynów. Dodatkowo, gdy ilość tego składnika jest zwiększona przy jednoczesnym ograniczeniu tłuszczy, zostaje zaburzona gospodarka hormonalna, czego skutkiem jest nieodpowiedni poziom wytwarzanego testosteronu, a wzrost poziomu miostatyny (blokującej rozrost mięśni). Tak więc wnioskować można, że dieta wysokobiałkowa tak popularna wśród kulturystów, nie zawsze może przynosić oczekiwane skutki, a utrudniać osiągnięcie wyznaczonego celu. Jednak należy pamiętać, że negatywne skutki odczuwane są jedynie w przypadku, gdy spożywa się zbyt dużą ilość białka. Natomiast w zbilansowanej diecie, substancja ta w odpowiedni sposób spełnia swoje funkcje. Służy budowie komórek, bierze udział w wytwarzaniu soków trawiennych, hemoglobiny oraz reguluje pozostałe procesy związane z przemianą materii.