Zobacz również
  • Ludzie tacy jak my
    Zjawisko to zaobserwowano w Ameryce. Zaiteresowano sie nim, poniewaz zaczelo sie ono rozprzestrzeniac. I bardzo czesto zaczelo dotykac ludzi, którzy nie naleza do kompletnych leniuchów. Bardzo czesto tacy ludzie chodza …
  • Badaj się, bo warto
    Podobno ludzki organizm funkcjonuje poprawnie do 40 roku życia. Tak zostały zaprogramowane nasze komórki, a po tym okresie kolejne organy nie działają już tak jak wcześniej, bo powoli zaczyna kończyć …
Wrzesień 2018
P W Ś C P S N
« sty    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Strony

postheadericon Dieta na jesień

Nadeszła jesień wraz z nią osłabienie organizmu, senność i apatia. Za oknem pochmurna pogoda, wiatr, chłód, warto wiec zmienić swój jadłospis. Doskonałą dietą na wzmocnienie i uodpornienie organizmu jak i taką która pomoże nam schudnąć jest dieta tysiąca dwustu kalorii. Jadłospis jaki oferujemy jest pełen owoców, warzyw i ryb. Nie brakuje również w owej diecie drobiu i nabiału czyli kolejnych najpotrzebniejszych jesienią i nie tylko składników odżywczych. W diecie na tą porę roku nie może zabraknąć tłuszczy. Jednym z najpopularniejszych roślinnych tłuszczy zalecanych w dietach jest oliwa z oliwek. Jest w niej niska zawartość nasyconych kwasów tłuszczowych i bardzo wysoka zawartość kwasów jednonienasyconych. Kwasy tepowodują obniżenie złego cholesterolu, a nie zmieniają ilości dobrego. Może nie smacznym ale na pewno ważnym elementem naszej diety jest czosnek. Działa on pobudzająco na wątrobę i żołądek oraz niszczy drobno ustroje przewodu pokarmowego i oddechowego. Ponadto poprawia trawienie, zapobiega wzdęciom i reguluje przemianę materii.

Comments are closed.