Zobacz również
  • Definicja zdrowia
    Zdrowie jest postrzegane w różnych aspektach, nie tylko ze względu na to, w jakiej jesteśmy formie fizycznej lub psychicznej. Porusza również kwestie wiary, jak również przynależności do danej społeczności. Zdrowie …
  • Skutki bulimii
    Każda osoba cierpiąca na bulimię, prędzej czy później zmagać się będzie z jej konsekwencjami. Niektóre z efektów bulimii są widoczne na pierwszy rzut oka, zaraz po spotkaniu się z osobą …
Czerwiec 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Strony

postheadericon Dieta na jesień

Nadeszła jesień wraz z nią osłabienie organizmu, senność i apatia. Za oknem pochmurna pogoda, wiatr, chłód, warto wiec zmienić swój jadłospis. Doskonałą dietą na wzmocnienie i uodpornienie organizmu jak i taką która pomoże nam schudnąć jest dieta tysiąca dwustu kalorii. Jadłospis jaki oferujemy jest pełen owoców, warzyw i ryb. Nie brakuje również w owej diecie drobiu i nabiału czyli kolejnych najpotrzebniejszych jesienią i nie tylko składników odżywczych. W diecie na tą porę roku nie może zabraknąć tłuszczy. Jednym z najpopularniejszych roślinnych tłuszczy zalecanych w dietach jest oliwa z oliwek. Jest w niej niska zawartość nasyconych kwasów tłuszczowych i bardzo wysoka zawartość kwasów jednonienasyconych. Kwasy tepowodują obniżenie złego cholesterolu, a nie zmieniają ilości dobrego. Może nie smacznym ale na pewno ważnym elementem naszej diety jest czosnek. Działa on pobudzająco na wątrobę i żołądek oraz niszczy drobno ustroje przewodu pokarmowego i oddechowego. Ponadto poprawia trawienie, zapobiega wzdęciom i reguluje przemianę materii.

Comments are closed.