Zobacz również
  • Z myślą o zdrowiu
    Bardzo istotnym czynnikiem dla wielu z nas jest wygląd. Wielu z nas zwraca na niego szczególną uwagę. Szczególnie panie chciałyby zawsze wyglądać pięknie i atrakcyjnie. Świetny wygląd jednak to nie …
  • Medycyna sądowa
    Jest to dział medycyny, który zajmuje się przeprowadzaniem sekcji zwłok, które mają na celu wykrycie przyczyn danej zbrodni. Ponadto taki dział medycyny ściśle związany jest również z przeprowadzaniem badań w …
Październik 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Strony

postheadericon Dieta na jesień

Nadeszła jesień wraz z nią osłabienie organizmu, senność i apatia. Za oknem pochmurna pogoda, wiatr, chłód, warto wiec zmienić swój jadłospis. Doskonałą dietą na wzmocnienie i uodpornienie organizmu jak i taką która pomoże nam schudnąć jest dieta tysiąca dwustu kalorii. Jadłospis jaki oferujemy jest pełen owoców, warzyw i ryb. Nie brakuje również w owej diecie drobiu i nabiału czyli kolejnych najpotrzebniejszych jesienią i nie tylko składników odżywczych. W diecie na tą porę roku nie może zabraknąć tłuszczy. Jednym z najpopularniejszych roślinnych tłuszczy zalecanych w dietach jest oliwa z oliwek. Jest w niej niska zawartość nasyconych kwasów tłuszczowych i bardzo wysoka zawartość kwasów jednonienasyconych. Kwasy tepowodują obniżenie złego cholesterolu, a nie zmieniają ilości dobrego. Może nie smacznym ale na pewno ważnym elementem naszej diety jest czosnek. Działa on pobudzająco na wątrobę i żołądek oraz niszczy drobno ustroje przewodu pokarmowego i oddechowego. Ponadto poprawia trawienie, zapobiega wzdęciom i reguluje przemianę materii.

Comments are closed.