Zobacz również
  • Zniesienie przekaznictwa
    Zniesienie przekaźnictwa nerwowo-mięśniowego określa się mianem bloku nerwowo-mięśniowego. Blok ten doprowadza do zwiotczenia mięśni prążkowanych. Odpowiednie środki mogą wywoływać zahamowanie przekaźnictwa nerwowo-mięśniowego za pośrednictwem różnych mechanizmów. W związku z tym …
  • Rodzaje witarianizmu
    Witarianizm polegający jedynie na jedzeniu świeżych produktów, bez ich gotowania czy smażenia dzieli się na kilak rodzajów. Nie istnieje zatem tylko jedna restrykcyjna forma tego stylu życia. Tak naprawdę wyróżnia …
Grudzień 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Strony

postheadericon Dieta na jesień

Nadeszła jesień wraz z nią osłabienie organizmu, senność i apatia. Za oknem pochmurna pogoda, wiatr, chłód, warto wiec zmienić swój jadłospis. Doskonałą dietą na wzmocnienie i uodpornienie organizmu jak i taką która pomoże nam schudnąć jest dieta tysiąca dwustu kalorii. Jadłospis jaki oferujemy jest pełen owoców, warzyw i ryb. Nie brakuje również w owej diecie drobiu i nabiału czyli kolejnych najpotrzebniejszych jesienią i nie tylko składników odżywczych. W diecie na tą porę roku nie może zabraknąć tłuszczy. Jednym z najpopularniejszych roślinnych tłuszczy zalecanych w dietach jest oliwa z oliwek. Jest w niej niska zawartość nasyconych kwasów tłuszczowych i bardzo wysoka zawartość kwasów jednonienasyconych. Kwasy tepowodują obniżenie złego cholesterolu, a nie zmieniają ilości dobrego. Może nie smacznym ale na pewno ważnym elementem naszej diety jest czosnek. Działa on pobudzająco na wątrobę i żołądek oraz niszczy drobno ustroje przewodu pokarmowego i oddechowego. Ponadto poprawia trawienie, zapobiega wzdęciom i reguluje przemianę materii.

Comments are closed.