Zobacz również
  • Przed rozpoczęciem diety 1000 kalorii
    Dla każdej diety, nie tylko tej opartej na tysiącu kalorii dziennie, bardzo istotne jest odpowiednie przygotowanie. Co można przez to rozumieć? Otóż dieta najczęściej rozumiana jest jako drastyczne zmniejszenie ilości …
  • Leki dopasowane do potrzeb dzieci
    Dla zdecydowanej większości rodziców zdrowie i dobre samopoczucie ich dzieci jest absolutnie celem priorytetowym i mało który rodzic oszczędza na procesie leczenia własnego dziecka. Wręcz przeciwnie, pediatrzy to dzisiaj jedni …
Październik 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Strony

postheadericon Siedzący tryb pracy i zdrowie

Współcześnie coraz częściej praca wykonywana jest przez nas w trybie siedzącym. W ten sposób jesteśmy znacznie bardziej narażeni na różnego rodzaju schorzenia związane z układem krążenia, czy ruchu. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że praca w trybie siedzącym może być dla naszego organizmu tak samo uciążliwa, jak praca fizyczna. Jeśli nie możemy w pracy korzystać z wygodnego krzesła może to powodować silne bóle pleców. Innym problemem jest to, że siedzimy w jednej pozycji przez długi okres czasu. W takiej sytuacji możemy narazić się na problemy z układem krążenia, czy powstawanie żylaków naszych nogach. Z tego powodu w pracy powinniśmy zawsze robić sobie przerwy podczas, których dobrze jest wykonać kilka prostych ćwiczeń. W ciągu całego dnia siedzenia powinniśmy również zmieniać pozycje w jakich siedzimy. Jeśli piszemy na komputerze, dobrze jest wykonywać ćwiczenia rozluźniające rąk. Dobrym rozwiązaniem jest również uprawianie sportów po dniu pracy, co pozwala na rozruszanie mięśni oraz stawów.

Comments are closed.