Zobacz również
  • Stopnie otyłości
    Typy otyłości brzusznej dzielą się na trzy główne, typ pierwszy, typ drugi i typ trzeci. Co one oznaczają? Pierwszy stopień otyłości brzusznej określa się na podstawie pomiaru obwodu pasa. Jeśli …
  • Różne możliwości obronne
    Ludzkie organizmy są do siebie bardzo podobne, ale tylko na papierze, o czym zdają się doskonale wiedzieć uczniowie zgłębiający ludzką anatomię czy działanie układu odpornościowego człowieka. Ale w istocie nie …
Sierpień 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Strony

postheadericon Zdrowa dieta warzywno-owocowa

Bardzo zdrową i przyjemną dietą dla wszystkich tych, którzy uwielbiają warzywa oraz owoce jest dieta składająca się tylko i wyłącznie z tego typu produktów. Warto zaznaczyć, że dzięki temu nie tylko dostarczamy naszemu organizmowi potrzebnych składników odżywczych i witamin, ale także pobudzamy przemianę materii. Każdy także może stosować taką dietę. Polega ona na jedzeniu tego typu pokarmów przez tydzień. Rezygnujemy wówczas z innych form zaspokajania głodu. W zasadzie warzyw możemy jeść tyle, ile nam się podoba. Nie są one bowiem tuczące. Z tego też powodu na tej diecie nie będzie nam doskwierał głód. Warzywa pobudzą przemianę materii, a nasz organizm sam usunie nadmiar tłuszczu. Poza tym owoce dostarczą nam cukru, który przecież tak lubimy. Jest to jednak cukier w dobrym wydaniu. Po zakończeniu tygodniowej diety tego typu możemy stopniowo przechodzić na normalny tryb odżywiania, ale już bez ciężkostrawnych potraw, a także słodyczy i napoi, które też są słodkie. Dalej nie może nam zabraknąć także owoców i warzyw.

Comments are closed.