Zobacz również
  • Korzystanie z prywatnej służby zdrowia
    Każda osoba w Polsce jaka odprowadzana składki lub na rzecz, której takie składki są odprowadzane, choćby przez pracodawcę może korzystać z publicznej służby zdrowia. W publicznej służbie zdrowia nie zawsze …
  • Konsekwencje upływu czasu
    Niejednokrotnie, gdy coś nam dolega to boimy się iść do lekarza. Nie wiemy co nam jest i boimy się jego diagnozy. Niepotrzebnie jednak to robimy. Lekarz nie gryzie, a jeśli …
Listopad 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Strony

postheadericon Zdrowa żywność

Każdy człowiek powinien zwracać uwagę na posiłki, jakie spożywa. Sporo słyszy się o niezdrowej żywności, jakiej w dzisiejszych czasach jest pełno. Co w takim razie powinno się znaleźć w naszym menu? Po pierwsze podstawą są warzywa. Takowe są idealne, dlatego że zawierają małą ilość węglowodanów, zaś przepełnione są witaminami. Dobrze pamiętać o tym, że warzywa najlepiej jeść na surowo, bowiem gotowanie tracą swoje wartości odżywcze. Warzywa potrafią także przeciwdziałać groźnym chorobom. Są takie, które przykładowo zapobiegają tworzeniu się nowotworów. Kolejnym dosyć istotnym i polecanym posiłkiem jest ryba. Jak się okazuje, takowa przepełniona jest kwasami omega, które korzystnie wpływają na nasz organizm. Dodatkowo zarówno warzywa jak i ryby nie zawierają zbędnych składników, które prowadzą do otyłości. Warto jednak pamiętać o tym, że o wiele zdrowsze są ryby pochodzące z wód słonych. Te, które hodowane są w stawach, nieraz karmione są sztucznymi pokarmami, a to niekorzystnie wpływa na ich rozwój i w rezultacie na mięso, które spożywamy. Dodatkowo niektóre gatunki ryb, takie jak panga, żyją w bardzo zabrudzonych wodach, które także mogą być szkodliwe dla człowieka. Generalnie jednak mówiąc, zarówno ryby jak i warzywa możemy spożywać bez większych obaw o własne zdrowie.

Comments are closed.