Zobacz również
  • Odchudzanie – czy warto stosować cudowne diety
    Codziennie nieomal, we wszystkich praktycznie mediach dowiadujemy się o nowych, cudownych metodach na szczupłą sylwetkę, na zrzucenie zbędnych, szkodliwych dla zdrowia kilogramów, a co jest ciekawe, wszystkie te metody mówią …
  • Zdrowie na talerzu
    To co jemy i w jakiej ilości ma bardzo duży wpływ na nasze zdrowie i funkcjonowanie naszego organizmu. Pożywienie musi być odpowiednio zbilansowane i urozmaicone. Uważajmy na to, by nie …
Lipiec 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Strony

postheadericon Zdrowa żywność

Każdy człowiek powinien zwracać uwagę na posiłki, jakie spożywa. Sporo słyszy się o niezdrowej żywności, jakiej w dzisiejszych czasach jest pełno. Co w takim razie powinno się znaleźć w naszym menu? Po pierwsze podstawą są warzywa. Takowe są idealne, dlatego że zawierają małą ilość węglowodanów, zaś przepełnione są witaminami. Dobrze pamiętać o tym, że warzywa najlepiej jeść na surowo, bowiem gotowanie tracą swoje wartości odżywcze. Warzywa potrafią także przeciwdziałać groźnym chorobom. Są takie, które przykładowo zapobiegają tworzeniu się nowotworów. Kolejnym dosyć istotnym i polecanym posiłkiem jest ryba. Jak się okazuje, takowa przepełniona jest kwasami omega, które korzystnie wpływają na nasz organizm. Dodatkowo zarówno warzywa jak i ryby nie zawierają zbędnych składników, które prowadzą do otyłości. Warto jednak pamiętać o tym, że o wiele zdrowsze są ryby pochodzące z wód słonych. Te, które hodowane są w stawach, nieraz karmione są sztucznymi pokarmami, a to niekorzystnie wpływa na ich rozwój i w rezultacie na mięso, które spożywamy. Dodatkowo niektóre gatunki ryb, takie jak panga, żyją w bardzo zabrudzonych wodach, które także mogą być szkodliwe dla człowieka. Generalnie jednak mówiąc, zarówno ryby jak i warzywa możemy spożywać bez większych obaw o własne zdrowie.

Comments are closed.